października 21, 2021

Z cyklu: Matce się też należy. Skorzystanie z usługi stylistki, analiza kolorystyczna i określenie typu urody.

        Post spontaniczny i na świeżo, bardzo świeżo, gdyż niespełna pół godziny temu z mojego mieszkania wyszła stylistka. Skorzystanie z usługi profesjonalnej analizy kolorystycznej chodziło za mną już od dłuższego czasu. Pomyślałam, że w związku z organizacją mojej szafy jak również faktem, że mój rozmiar 'nieco' uległ zmianie i za kilka miesięcy czekają mnie zakupy, poznanie mojego typu urody to wspaniały pomysł i inwestycja w siebie. 

        Matki często zapominają, że przede wszystkim są Kobietami. Ich wygląd nierzadko schodzi na dalszy plan. Przyodziane w dres snują się po domu pijąc zimną kawę. Jak będzie ze mną? To się okaże, jedno jest pewne - mój dres będzie miał odpowiedni kolor i uwodzicielsko podkreślał będzie moje spojrzenie. 
        Plusem analizy jest niewątpliwie fakt, że wykonujesz ją tylko raz w życiu. Co Ci to daje? Przede wszystkim zyskasz pewność siebie i nie jest to żaden wyświechtany frazes a szczera prawda. Do tej pory, nie potrafiłam sama określić w jakich kolorach jest mi do twarzy i jak powinnam "się nosić". Teraz już wiem i patrząc na część pozostawionych po porządkach w szafie ubrań, zastanawiam się dlaczego to sobie robiłam. Analiza kolorystyczna otworzyła mi oczy i bardzo szybko stało się dla mnie oczywistym jakie barwy pasują do mojego typu urody, a z jakich powinnam zrezygnować dla swojego dobra.
        Stylistka podczas spotkania przeanalizowała szereg kolorów dostawiając do mojej twarzy kolorowe chusty i określając tym samym czy jestem wiosną, latem, jesienią czy zimą. Każda pora roku oczywiście ma po trzy warianty więc jako amatorka nie potrafiłam sama zdecydować się na żadną z tych pór roku. Po analizie wszystko stało się prostsze, a zdobyte doświadczenie z pewnością w przyszłości pozwoli mi zapobiec nietrafionym zakupom i wpadkom ubraniowym. 

Korzystałaś z profesjonalnej analizy kolorystycznej? Chętnie dowiem się, czy Jesteś moją kolorystyczną siostrą. Ja jestem deep autumn. 
pozdrawiam,
#matka

26 komentarzy:

  1. Super sprawa, sama chętnie bym sprawdziła co mi tak naprawdę pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem naprawdę warto, płacisz raz - Jesteś świadoma do końca życia :)

      Usuń
  2. Chętnie bym to zobaczył (efekty).
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji. Jak widzę to super sprawa. Pozdrawiam, spokojnego weekendu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam koleżankę!!! Też jestem jesienią, ale o tym dowiedziałam się na lekcjach wizażu w sklepie YR.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o takiej usłudze :o Gdzie ja byłam tyle lat ;p
    Naprawdę jest to bardzo fajna sprawa i z chęcią sama bym się dowiedziała co do mnie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wziąć udział w takich poradach stylistycznych :) Sama bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z takiej profesjonalnej analizy kolorystycznej na pewno warto skorzystać :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie, że zdecydowałaś się na poradę specjalisty, teraz na pewno kompletowanie kolorystyczne stylizacji przychodzi Ci z łatwością :)
    Ja szczerze mówiąc nigdy nie korzystałam z takich porad. Myślę, że wiem, które z barw pasują do mojego typu urody. Ciekawi mnie natomiast to czy moje spostrzeżenia są właściwe.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja powiem szczerze, że też myślałam, że wiem :D

      Usuń
  9. ooo taka analiza i mnie by się przydała:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe, nawet nie wiedziałam, że coś takiego istnieje :D ale z chęcią bym wzięła udział. Myślę, że u mnie by była zima :D chociaż kto wie...
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super sprawa ,nie wiedzialam,ze cos takiego istnieje. Myslalam, ze bedzie to post o wizycie u kosmetycki ,ktora da porade jaki masz typ skory ,jakich kosmetykow uzywac itp. :)


    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie! KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie korzystałam z takiej usługi, ale brzmi naprawdę fajnie. Warto wiedzieć w czym ładnemu będzie jeszcze ładniej. ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam serdecznie ♡
    Super sprawa! Coś słyszałam o takich usługach, ale sama nie miałam okazji tego spróbować. Nie jestem przekonana, czy w moim mieście znaleźć można takie usługi. To musi być super doświadczenie, kiedyś na pewno się na to zdecyduję, jeżeli będę miała taką możliwość :) Bardzo inspirujący wpis!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. wlasnie zamierzam tez to zrobic

    OdpowiedzUsuń
  15. W analizę bawiłam się już sama kiedyś, ale nic z tego nie wyszło. Na co dzień nie zawracam sobie głowy takimi sprawami. Oczywiście chce wyglądać schludnie i dobrze się czuć w ubraniach, ale dobieram kolor raczej intuicyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Spotkanie z dobrą stylistką to świetna sprawa. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © hasztagmatka , Blogger