listopada 13, 2021

Co obejrzałam na Netflix oczekując na dziecko? Propozycje seriali o tematyce nie-parentingowej.


        Nie samym parentingiem człowiek żyje toteż korzystając z wolnego czasu wreszcie nadrobiłam filmowe i serialowe zaległości. Cofnęłam się do wcześniejszych sezonów i obejrzałam premiery, na które długo czekałam, a że z mężem mamy dość specyficzny gust to wleciała tematyka wikingów i innych takich różnych niekoniecznie soft propozycji. Jeśli więc lubisz trzymające w napięciu filmy i seriale i nie chcesz rezygnować z nich podczas oczekiwania na dziecko ze względu na słabe nerwy bądź... ciążowe mdłości to zachęcam do zapoznania się z moją listą. Poza creepy pozycjami podrzucam również lżejsze seriale, nad którymi warto się zastanowić.

Jestem ciekawa co myślisz o mojej serialowej liście. Lubisz taką tematykę czy rezygnujesz z przemocy i wulgarnych scen w ciąży? Chętnie poznam Twoje zdanie, a także serialowe must have. 

43 komentarze:

  1. Sporo tu seksu, chyba w temacie? Wszystkiego się nie zobaczy z braku czasu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już mam dwie ciąże za sobą i więcej nie zamierzam już być w stanie błogosłowionym. W tym czasie oglądałam praktycznie wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciąża to taki czas na nadrabianie zaległości, poruszałam już ten temat dwukrotnie na blogu :)

      Usuń
  3. Widziałam Gambit i Dom z papieru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam żadnego z tych seriali ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam chociażby trailery do zapoznania się z fabułą, a nóż może się coś spodoba ? :)

      Usuń
  5. ja wczoraj ogladalam film lighthouse i nie wiem jak sie nazywma po tym filmie, polecam

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam trzy z proponowanych tytułów - oczywiście "Grę o Tron", choć nie przepadam za opowieściami o smokach; "Dom z papieru" za ciekawe rozwiązania kryzysowych sytuacji oraz "Gambit królowej" za przywrócenie mody na szachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mamy podobne spostrzeżenia, ja zapierałam się że GOT mi nie podejdzie a tu proszę :))

      Usuń
  7. Ja się po prostu zakochałam w Wikingach. Tak jak nie przepadam za serialami, to ten mnie tak wciągnął, że potrafiłam jeden sezon obejrzeć tylko z przerwą na obiad.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie korzystałam jak dotąd z Netflixa, ale chyba się skuszę, bo widuję w Internecie wiele ciekawych recenzji seriali :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Twojej listy widziałam tylko Gabmit i Dom z papieru i oba seriale pochłonęłam jednym tchem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam Dom z papieru. Na twojej liście same hity.
    Pozdrawiam. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za obserwację i również zaglądam 😃 Ciekawa lista seriali.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic nie zobaczyłęm więc coś ogarnę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham wikingów;D obejrzałam 5 sezonów^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie pamiętam kiedy coś oglądałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie oglądałam nic z Twojej listy :o
    Wgl muszę nadrobić Netflixa, tylko kiedy to zrobić ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Queen's Gambit could be cool to watch when you're pregnant,
    but the violent ones, I'm not so sure.

    Have a wonderful day.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kilka z tych obejrzanych przez Ciebie sama oglądałam. Bardzo podobali mi się Wikingowie , GAmbit królowej, Dom z papieru , Sex Education i oczywiście Gra o Tron :-)

    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Czuję się jak dinozaur, bo nie oglądałam żadnego z tych seriali ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, pracując też nie ogarniałam nowości:)

      Usuń
  19. Prócz sex education, które właśnie zaczęłam, nic nie oglądałam z tego zestawienia, nie moja tematyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SE jest świetny, chyba każdy znajdzie w nim coś dla siebie :)

      Usuń
  20. Dom z papieru podobał mi się tylko w 1 sezonie.. Za to Gambit Królowej oglądałam z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z każdym kolejnym sezonem większa fantastyka ale ja i tak bardzo go polecam, aktorzy robią robotę no i Profesor... :)

      Usuń
  21. Oglądałam Gambit Królowej i dla mnie to jeden z lepszych seriali Netflixa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oglądałam tylko Gambit Królowej, początkowe odcinki mnie ciekawiły, potem troszkę zaczęły mnie nudzić, ale i tak myślę, że to był niezły serial ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to prawda z pewnym momencie serial nieco się przeciąga ale potem znów się rozpędza, może warto dać drugą szansę?

      Usuń
  23. Oglądałam Wiedźmina, Wikingów, Dom z papieru i trochę Gambitu Królowej. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Oglądałam WIEDŹMINA, Dynastię, Dom z papieru i Gambit Królowej. Wszystkie pozycje bardzo mi się podobały 👍

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne propozycje, część widziałam, chyba najbardziej podobał mi się Gambit królowej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wikingowie i Gambit królowej bardzo mi się podobał. Fantastyczne serial. Planuję oglądnąć tego Wiedzmina z Cavilem i mam nadzieję, że mnie wciągnie. Jak ostatnio byłam w ciąży to głównie czytałam albo spałam :) Netflixa wtedy nie miałam, czasem na Viderze coś obejrzałam.

    Pozdrawiam serdecznie z Krakowa

    Kasia Dudziak z bloga Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń

Copyright © hasztagmatka , Blogger