października 12, 2021

Dlaczego tutaj jestem? Kilka słów na wstępie, a potem zobaczymy...

hasztag matka

Witaj, Nie jestem dobra w zamieszczaniu postów powitalnych (to nie będzie moja pierwsza przygoda na blogosferze) ani w przedstawianiu się (zawsze tak bardzo skupiam się na poprawnym wymawianiu swojego imienia choć do najtrudniejszych nie należy, że nigdy nie pamiętam jak druga osoba ma na imię). Znam również siebie i wiem, że blog z upływem czasu będzie pewnie przybierał różne formy jak również zmieniała się będzie jego tematyka, niemniej jednak motywem przewodnim będzie macierzyństwo i wszystko co się z tym wiąże, a jak się okazuje wiąże się z tym bardzo wiele. 

Jestem tutaj, ponieważ spodziewam się dziecka. Oczekując na nowego członka rodziny postanowiłam, że założenie bloga będzie idealnym pomysłem, no bo ileż można oglądać w telewizji programy paradokumentalne? Żart. Lubię pisać, lubię recenzować i dzielić się swoimi spostrzeżeniami z ludźmi, którzy zmagają się tymi samymi problemami co ja. Bycie mamą z pewnością nie będzie bułką z masłem, samo przygotowywanie się do tej roli do najprostszych już nie należy więc domyślam się, że nie tylko ja zachodzę w głowę czy dam sobie radę i jak to naprawdę będzie wyglądało. 

Chcę stworzyć tutaj przestrzeń, w której poczujesz się swobodnie, przestrzeń, w której będziesz mogła komentować moje przemyślenia, jak również zadawać nurtujące Cię pytania. Zamierzam stworzyć cykl wpisów-recenzji poradników dla rodziców bo to aktualnie zajmuje mi większość czasu - lubię wiedzieć. Chcę także dzielić się z Tobą moimi doświadczeniami, obawami i spontanicznymi przygodami, których z pewnością nie zabraknie. Czy znajdziesz tutaj coś dla siebie? Mam taką nadzieję...

A i jeszcze jedno - nie jestem mistrzem w robieniu zdjęć, toteż jeśli na blogu zaczną się jakieś pojawiać to patrz na nie łaskawie 😏

Jeśli masz ochotę, zapraszam do kontaktu priv: hasztagmatka@gmail.com

pozdrawiam,
#matka

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję i pozdrawiam, zapraszam częściej :-)

      Usuń
  2. Cześć i powodzenia w pisaniu :)

    https://artidotum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, jestem świeżo upieczoną mamą, będzie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę owocnej przygody w blogosferze! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że dołączasz do blogosfery i życzę powodzenia w blogowaniu :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Życze powodzenia w życiu blogowym i wytrwałości!
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia, moja synowa także spodziewa się dziecka, a my wnuka:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj ! Ciekawy początek ! Cieszę się, że tu jesteś :) Blog to z pewnością dobry pomysł ! Pozdrawia ciepło :))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © hasztagmatka , Blogger