października 15, 2021

Z Małgorzatą Mostowską łapię oddech...

        Pogoda na zewnątrz nie zawsze zachęca mnie do spacerowania i łapania oddechu na świeżym powietrzu. Lubię jesień ale już wietrzne deszczowe dni to niekoniecznie mój czas. W związku z powyższym, kilka dni temu postanowiłam zrobić przegląd kanałów na You Tube dotyczących jogi oraz ciążowej medytacji połączonych z dobrą, relaksacyjną muzyką. 
        Wtedy właśnie trafiłam na Małgorzatę Mostowską, instruktorkę jogi i pasjonatkę zdrowego stylu życia, która dosłownie kupiła mnie słowami, że ciąża to wyjątkowy stan boskości. Głos Pani Gosi uspokaja i wzbudza zaufanie, a jej ciepłe usposobienie emanuje wręcz przez ekran telewizyjny i zachęca do praktykowania jogi.     
        Na mmYoga znajdziesz nie tylko ćwiczenia dla kobiet w ciąży ale również cały wachlarz aktywności o różnym stopniu trudności. Żałuję, że dopiero teraz trafiłam na ten kanał, chciałabym, żeby joga zagościła w moim życiu na dobre. Teraz będąc w ciąży, nie znając możliwości swojego ciała (moja aktywność fizyczna ograniczała się zawsze do trekkingu, spacerowania, szybkich kardio) ostrożnie podchodzę do tematu, jednakże po urodzeniu dziecka i powrocie do formy zamierzam rozpocząć praktykę i trwać wytrwale w tym postanowieniu. 
        A co robię teraz? Uczę się podstaw, nie zawsze wykonuję wszystkie ćwiczenia, nierzadko jedynie  przyglądam się, uważnie wsłuchując się w słowa instruktorki. To taki mój czas - siadam na podłodze, odprężam się, oddycham głęboko i mam wrażenie - chłonę to całą sobą. 

Jestem bardzo ciekawa jak wygląda Twoja aktywność fizyczna w ciąży i czy praktykujesz jogę, zapraszam Cię do aktywności w komentarzach. 

pozdrawiam,
#matka

10 komentarzy:

  1. There are lots of inspiration on You Tube..sometimes, I just like to move with the music. It's good to be at least 20 minutes active daily to get that heart beat going. Most day I get a lot more exercise while staying inside. Lifting small weights helps too. Or just use the baby for lifting.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam wcześniej tego kanału, ale w wolnej chwili chętnie tam zajrzę :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujący kanał, nie znałam go wcześniej :) Może nawet zerknę tam i obejrzę jakiś filmik :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nigdy jogi nie praktykowałam:) może pora to zmienić:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem chętna na wspólne ćwiczenia ale dopiero w 2022 :))

      Usuń
  5. Znam kanał Gosi i uwielbiam - po całym dniu siedzenia takie rozciąganie to wręcz zbawienie dla pleców :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na razie nie planuję trenować jogi, ale jeśli się za to zabiorę, to zerknę na ten kanał yt :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © hasztagmatka , Blogger